Projektna pisarna
Projektna pisarna občinske uprave Črnomelj je osrednja koordinacijska in svetovalna točka za vodenje projektov v Občinski upravi Črnomelj. Projektna pisarna pomeni precejšnjo dodano vrednost poslovanju Občine, saj uvedba le te prispeva k preglednejšemu in racionalnejšemu vodenju projektov, s tem pa tudi k večji konkurenčnosti lokalne skupnosti. Naloge projektne pisarne so:
- spremljanje in sodelovanje pri oblikovanju vseh razvojnih dokumentov na ravni države, regije in občine,
- spremljanje evropskih in slovenskih politik na področju črpanja EU sredstev,
- spremljanje razpisov EU in SLO,
- načrtovanje in pripravljanje projektov in vse potrebne dokumentacije za prijavo na razpise za črpanje EU sredstev,
- iskanje projektnih partnerstev,
- koordiniranje vseh projektov v občinski upravi (vodenje evidence vseh projektov po statusu izvajanja, spremljanje izvrševanja nalog na projektih ter sledenje finančnim in terminskim planom),
- vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
- svetovanje in pomoč javnim zavodom na področju črpanja EU sredstev
- izvajanje neposredne pomoči pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja občine,
- neposredna strokovna pomoč direktorju občinske uprave.
Člani projektne pisarne: Anita Jamšek- vodja, Vinko Kunič, Željka Karin Biličič